Erialase teadmuse arendamine
Minu panus digipädevuste valdkonnas on järgmine:
Õpetajatele, noorsootöötajatele ja lapsevanematele mõeldud käsiraamat “Turvaline internet. Digimaailma teejuht”. Raamat annab kiire ülevaate kõigist erinevatest teemadest, millega inimesed internetis kokku puutuvad, sisaldab lugusid elust enesest ning annab ka vihjeid, kust edasi uurida. Lisaks on iga peatüki lõpus ka juhend, kuidas seda teemat algklassiõpilastele selgitada.
Digipädevusi õpetav kogupere lauamäng “Häkkerite lahing” valmis mul Tartu Ülikoolis kommunikatsioonijuhtimise eriala magistritööna. Mäng põhineb Digicomp mudelil ning selle eesmärk on suurendada nii noorte kui lapsevanemate teadmisi internetist ja arvutitest. Tartu linn tunnustas seda ka kui parimat noorsootöö teemalist uurimistööd aastal 2019.
Lisaks olen teinud koostööd HARNO-ga õppematerjalide loomisel ning veebinaride läbiviimisel. Samuti on mul loodud Digikooli lehele materjalid õpetajatele, mida iga õpetaja võib ise tundide läbi viimisel kasutada.
Haridusvaldkonna poliitika kujundamine ja arengu kavandamine
Kuna mul puudub õpetaja kutse, siis ei ole ma hetkel ühegi organisatsiooni liige, kuid kuulun Teadushuvihariduse liitu, osalen eksperdina nutika noorsootöö ümarlaual ning Saue valla volikogu liikmena võtan ka väga aktiivselt osa piirkondliku poliitika kujundamisest. Samuti olin lapsevanemana seitse aastat oma laste kooli hoolekogu liige. Ehk siis püüan olla ühiskondlikult aktiivne, kuid kindlasti on see punkt, kus on veel arenguruumi.